RSS
Notă
23 Apr

Tutorial SapteSiUnSfert

 
8 comentarii

Scris de pe Aprilie 23, 2012 în Uncategorized

 

8 responses to “Tutorial SapteSiUnSfert

  1. Ovidiu M.

    Aprilie 24, 2012 at 7:54 am

    O initiativa geniala acest forum .E de un real folos celor care au ca obiect de activitate munca de SSM si PSI.Bafta tuturor!

     
  2. Anonim

    Aprilie 27, 2012 at 2:52 am

    Excelent! Vad ca este ceva vreme de cand s-a infiintat blogul…Si cat am muncit.., si cat am mai gresit.., abia acum „cantaresc” prin comentariile si problemele discutate pe forum toata munca mea!
    Oare inspectorii de la ITM „consulta ” site-ul asta?

     
  3. ioanneag

    Mai 10, 2012 at 8:29 pm

    Cand apare versiunea noua a programului de evaluare sa functioneze corect ?

     
  4. Liliara

    Mai 28, 2012 at 4:21 pm

    Bine v-am gasit! Felicitari pentru initiativa si mulumim frumos pentru ajutor.
    Am descarcat si eu programul, insa nu il pot folosi, majoritatea campurilor nu pot fi accesate. Ma poate ajuta cineva?

     
  5. Anonim

    Iulie 17, 2012 at 5:31 pm

    Este un site super, te poti orienta pentru orice

     
  6. adi

    Septembrie 2, 2014 at 11:14 am

    Salut Dani! Ma bucur pt ajutorul dat tuturor.Un site util,simplu si bine gandit!

     
  7. Dragos

    Iunie 5, 2015 at 1:30 pm

    Continuati aceasta munca. Site-ul este de un real folos celor ce se ocupa de Prevenire si Protectie. Multumiesc.

     
  8. iulici

    Martie 25, 2016 at 9:41 am

    Buna ziua, nu gasesc setarile regionale pentru limba romana. Nu imi recunoaste data modificarii evaluarii. Ma puteti ajuta? Am incercat sa schimb formatul datei, dar nu imi permite.

     

Lasă un răspuns

 
