RSS

Filmulet de prezentare

06 Dec
 
15 comentarii

Scris de pe Decembrie 6, 2010 în SSM si PSI

 

15 responses to “Filmulet de prezentare

  1. ioanmina

    Decembrie 7, 2010 at 12:00 pm

    o realizare buna cu filmuletul,pot fi ajutati cei care nu inteleg programul

     
  2. laurentiu

    Martie 17, 2011 at 8:50 pm

    DE UNDE POT DESCARCA PROGRAMUL?

     
  3. ovisan65@yahoo.com

    Martie 20, 2011 at 3:15 pm

    Sunt impresionat de program dupa ce am vazut filmuletul. Felicitari celor care l-au realizat. Mi-ar prinde si mie bine sa-l am.

     
  4. horia

    Aprilie 6, 2011 at 6:46 pm

    E OK.Felicitari.Dar nu reusesc sa-l descarc.Poate sa mi-l trimita cineva?
    Multumesc frumos. horia.kata@yahoo.com

     
  5. BIRO MESI

    Mai 11, 2011 at 6:13 pm

    M-ar fi de mare folos dacă l-aş putea pune în funcţiune , începând cu evaluarea riscurilor

     
  6. Jenaru Lavinia

    Mai 24, 2011 at 4:21 pm

    Felicitari . Dar nu pot descarca programul . Poate sa mi-l trimita cineva la adresa ljenaru@yahoo.com . Multumesc anticipat .

     
  7. ghita

    Noiembrie 16, 2011 at 10:53 pm

    Buna seara as dori si eu programul de evaluare al riscurilor, cum se poate descarca, sau daca mil pate trimite cineva, va rog mult la urmatoarea adresa de email. gheorghe_lucian28@yahoo.com

     
  8. Dabu Iuliana

    Noiembrie 24, 2011 at 3:22 pm

    SE POATE DESCARCA PROGRAMUL CU EVALUAREA FACTORILOR DE RISC.
    E MINUNAT PROGRAMUL DAR SI CEL CARE L/A CREAT.

     
  9. anca

    Decembrie 8, 2011 at 9:45 am

    Este fain programul, dar nu-l pot descarca. Poate cineva sa mi-l trimita va rog frumos?
    Ma intereseaza in special evaluarea riscului pt postul de bucatar. Multumesc de ajutor.

     
  10. anca

    Decembrie 8, 2011 at 9:46 am

     
  11. catalin780

    Octombrie 3, 2012 at 7:53 am

    Cum pot sa fac si eu rost de acest program, cum a vazut mi-ar fi de folos! Va rog cine ma poate ajuta sa imi lase un mesaj

     
  12. danut

    Noiembrie 29, 2013 at 8:35 pm

    Am descarcat programul dar nu merge ,cum procedez . Va rog?Multumesc pentru intelegere!d.dan1738@yahoo.com

     
  13. danixweb

    Martie 9, 2014 at 9:32 pm

    Au fost rezolvate o serie de probleme in functionarea programului si in kitul de instalare.A fost creat si un kit pentru sistemele pe 64 de biti.

     
  14. Marius FURNICA

    Martie 14, 2014 at 4:26 pm

    Nu functioneaza cel pe 64bit, apar dou erori.

     
  15. danixweb

    Martie 14, 2014 at 8:49 pm

    In directorul aplicatiei C:\Program Files(86)\Instalare SapteSiunSfert 12-1 gasiti un fisier „Instalare SapteSiunSfert 12-1 Setup Log.txt ” Va rog sa transmiteti imtr-un comentariu textul continut de acel fisier.

     

Lasă un răspuns

 
