RSS

BUN VENIT TUTUROR!

26 Oct

Să dăm la toţi că la toţi ni greu .

Despre autor doar atât..

Mi-am propus ca prin intermediul acestei pagini să favorizez întrajutorarea persoanelor care au ca obiect al muncii


Activitatea de Securitate şi Sănătate


în muncă  şi Prevenirea şi stingerea incendiilor

Pe paginile SSM şi S.U. intenţionez să ofer sprijin începătorilor în domeniile respective prin punerea la dispoziţie a unei largi serii de documente necesare activităţii în aceste domenii precum si iniţierea unor comentarii .

Utilizatorii trebuie să știe ca toate documentele existente în baza de documente pot servi doar ca model acestea trebuind să fie adaptate condițiilor concrete de la locul de muncă.

Mult blamatul „copy-paste” consider că nu este chiar atât de rău , pentru că nu trebuie să reinventam toți roata mai ales că asta facem de când ne naștem , copiem, asimilam, dezvoltăm daca suntem capabili ceea ce am asimilat şi în funcție de evoluția fiecăruia mai dăm şi altora din cunoștințele şi munca noastră.

Dacă doriţi să contribuiţi cu fişiere din domeniile amintite trimiteţi în ataş pe email corosd@yahoo.com şi contribuţia voastră va fi introdusă în caseta DESCĂRCĂRI. Lăsați o urmă a trecerii voastre postând un salut sau comentariu despre ceea ce aţi găsit sau ce aţi dorii să găsiţi pe site. Toate cele bune !

 
56 comentarii

Scris de pe Octombrie 26, 2008 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

56 responses to “BUN VENIT TUTUROR!

  1. victoria

    Iunie 14, 2009 at 4:26 pm

    Felicitari,pentru realizarea acestui site.Nu am mai gasit
    altul atat de complex si de actual. Desi sunt inspector SSM&PSI de aproape 17 ani informatiile proaspete sunt binevenite. si la voi le-am gasit.
    Totusi daca puteti sa ma ajutati cu listelele de control pentru constructii,in special meseria de faiantar,rigipsar si zidar.
    Cu tot respectul si multumesc
    faceti treaba buna si imi place tare mult motooul
    „sa dam la toti,ca la toti ni greu”

     
  2. vio

    Iunie 17, 2009 at 9:25 pm

    Felicitari, foarte buna aceasta idee si un site foarte bun, felicitari si sa speram ca ne vor fi de folos si ca vom fi de folos la randul nostru

     
  3. livia

    Iunie 24, 2009 at 12:20 am

    Felicitari.sunteti foarte prompt ,nu mai vb de motto, e foarte potrivit mai ales in vremurile de acum.Multumim ca existati.
    V as ruga si eu daca ma puteti ajuta cu ceva tematica SSM si SU pentru sectii de marochinarie, urgent.Multumiri anticipate

     
  4. EMIL

    Iulie 5, 2009 at 8:29 am

    Felicitari.Excelenta aceasta idee care cu siguranta va fi de folos multor colegi de breasla.

     
  5. Liviu

    Iulie 12, 2009 at 10:02 pm

    Am gasit lucruri interesante si lucruri folositoare.Daca pot sa contribui cu ceva sunt la dispozitia voastra.

     
  6. danixweb

    Iulie 13, 2009 at 8:23 am

    Aceasta este si ideea ; de a n-e sprijinii reciproc .Puteti contribui si dumneavoastra si altii care apreciaza acest lucru trimitind documente la adresa corosd@yahoo.com impreuna cu pseudonimul sau numele sub care sa fie afisate documentele.In directorul Contributii voi face un director cu pseudonimul sau numele dumneavoastra in care voi pune fisierele pe care doriti sa l-e puneti la dispozitia utilizatorilor si aveti si avantajul ca va puteti recupera datele de acolo oricind in cazul in care pierdeti originalele.
    Atentie ! Sugerez ca in documente sa nu apara nume de firma sau persoane.

     
  7. Pal Attila

    Iulie 14, 2009 at 10:33 am

    Bravo! site de nota 10!

     
  8. alex

    Iulie 21, 2009 at 1:14 pm

    felicitari pentru site!am gasit lucruri folositoare aici.

     
  9. nellyy

    August 7, 2009 at 7:55 pm

    Multumesc mult celor,sau celui, care a avut bunatatea sa ne dea o mana de ajutor, sa ne indrume. Felicitari pentru complexitatea informatiilor

     
  10. anton opintik

    August 13, 2009 at 12:45 pm

    Exceptionala ideea, exceptionale materialele.
    Lurez in domeniul ssm-su, consider ca am ceva experienta si am sa pregatesc niste materiale pentru descarcare. Tony O.

     
  11. Ionel

    August 19, 2009 at 7:22 am

    Buna! Deocamdata doar un scurt si din inima salut pentru initiativa!Voi reveni cu materiale si comentarii!

     
  12. katy

    August 23, 2009 at 7:17 pm

    Felicitari pentru initiativa, sunt foarte multe solicitari din partea celor care se ocupa cu ssm!
    Eu personal recomand cand am ocazia vizitarea sitului ,ultima recomandare am facut-o pe http://www.expertizacontabila.ro.

    Felicitari si succes!

     
  13. aurel baranga

    Septembrie 1, 2009 at 3:02 pm

    Foarte util acest site pentru multe persoane care activeaza in aceste domenii.Din materialele puse la dispozitie de dumneavoastra numai daca nu vrei nu iti intocmesti documentele solicitate de organele de control.Felicitari pentru initiativa.

     
  14. gina

    Septembrie 30, 2009 at 9:00 am

    De ce nu pot downloada nimic de pe acest site?
    In momentul cand apas pe „download” apare: „This user is out of bandwidth”.

     
  15. florin

    Septembrie 30, 2009 at 9:24 am

    Şi eu păţesc la fel. Ai reuşit ceva ?

     
  16. danixweb

    Septembrie 30, 2009 at 5:51 pm

    Serverul gazda are o largime de banda(bandwidth) mica alocata gazduirii gratuite asta insemnind ca pe luna este pus la dispozitie numai un anumit volum de date.Data fiind cererea mare aceasta capacitate lunara limitata este atinsa inainte ca luna sa se incheie si nu se mai pot face descarcari pina luna viitoare.Incercati la inceput de luna si anuntati-ma daca ati reusit.
    Mesaj de la server

     
  17. cristian

    Octombrie 5, 2009 at 5:15 pm

    A disparut box-ul din dreapta.

     
  18. danixweb

    Octombrie 8, 2009 at 4:43 pm

    Nu a disparut s-a mutat pe pagina de descarcari.

     
  19. Carmen Paun

    Octombrie 30, 2009 at 5:51 pm

    doresc instalare cod client 7ELDOIBMI2T6CX19AGMMVF737
    Multumesc

     
  20. nina paraschiv

    Noiembrie 27, 2009 at 3:58 pm

    multumesc pentru articolele trimise zilele trecute pe e/mail
    foarte interesant acest site si de mare ajutor
    de ce ????
    Ce trebuie sa fac sa pot vedea materialele puse la dispozitie?

     
  21. arseni

    Decembrie 3, 2009 at 12:11 pm

    as dori si eu instructiuni proprii pentru confectioner imbracaminte si psiholog

     
  22. arseni

    Decembrie 3, 2009 at 12:12 pm

    am omis sa varog poate aveti si evaluari pentru cele 2 posturi

     
  23. Maria

    Decembrie 13, 2009 at 5:04 pm

    Multumim de site!

     
  24. mateiu nicolae

    Decembrie 21, 2009 at 1:41 pm

    sunt interesat in domeniul ssm, pentru firmele de paza .
    unde pot gasi Evaluare risc pentru vizitatori si Instructiuni proprii ?

     
  25. victoria

    Ianuarie 13, 2010 at 11:13 pm

    LA MULTI DAN

    Te felicit , din tot sufletul pentru straduinta ta de a ajuta pe toti cei care au nevoie de documente SSM si PSI.
    Lucrez de mai bine de 18 ani in acest domeniu dar inamicul meu dintotdeauna a fost timpul.De aceea recunosc ca am profitat de acest sait si am descarcat ce imi mai lipsea dar timp sa postez si eu, INSTRUCTIUNI,PLANURI, PROCEDURI, TEMATICI,etc. nu am avut. O sa incerc sa ajut macar doua trei persoane din cele care au solicitat ajutor. Iti doresc din tot sufletul multa sanatate si fericire in acest an si in anii urmatori si inca odata FELICITARI!

    Victoria COMARDICEA

     
  26. postolea monica

    Februarie 23, 2010 at 4:48 pm

    sunt noua in bransa si as dori sa ma ajutati si pe mine cu instructiuni proprii pentru medic veterinar, si asistent veterinarsaptamana viitoare am control si nule am. va multumesc anticipat adresa mea de mail este postoleam@yahoo.com

     
  27. Militaru stefan

    Martie 22, 2010 at 1:26 pm

    Felicitari, foarte util!

     
  28. Stanciu

    Aprilie 22, 2010 at 10:05 am

    Doresc MODELE PSI pentru decizii, instructiuni proprii, etc. pentru functionari publici, fochisti, soferi, femei de serviciu, muncitori intretinere, paznici. Cine ma poate ajuta ? Ramin profund recunoscator.

     
  29. cornel manea

    Mai 17, 2010 at 8:22 am

    E un site exceptional care m-a ajutat foarte mult. Multumesc pt sprijin. Daca voi reusi sa-l inteleg mai bine si sa lucrez cu el nu o sa mai am nici o problema. Salut tot colectivul si va doresc sanatate maxima si fericire exagerata! Cornel

     
  30. Anonim

    Iunie 17, 2010 at 10:58 am

    va multumesc pentru toate informatiile pe care le oferiti,pentru ca ne sunt extrem de utile in activitatea noastra de incepatori in probleme de SSM
    Rog daca cineva are un model de referat anual al conducatorului societatii pentru CSSM sa mi-l trimita si mie

     
  31. Nicu

    Septembrie 8, 2010 at 1:09 pm

    Doresc contract de colaborare pentru Responsabil cu activitatea si instruirea angajatilor in domeniul situatiilor de urgenta si SSM.
    Am atestate de competente profesionale pentru:
    – Cadru tehnic PSI;
    – Inspector protectie civila;
    – Evaluator SSM.
    TELEFON: 0769210156

     
  32. rodica jipa

    Ianuarie 26, 2011 at 6:36 pm

    Buna ziua tuturor. Sunt noua pe acest site, de abia mi-am activat contul zilele acestea dar din cate am vazut este un site exceptional, nici nu credeam ca exista asa ceva. Din intamplare l-am descoperit. O idee excelenta, nota 10 este prea mica….Felicitari…Genial. Inca nu am vazut tot ce poate acest site, sunt incepatoare si la categoria participari pe forum dar sper ca ma voi descurca…Oricum de un lucru sunt sigura, ca pot gasi sprijin de acum inainte pentru activitatea la care lucrez si ca pot oferi de asemenea sprijin si altor persoane la fel de interesate ca mine. Ma intereseaza foarte mult programul de evaluare a riscurilor. Daca imi puteti furniza informatii suplimentare. Daca este intr-adevar gratuit, cum se poate descarca, pentru ca am incercat si nu pot. Am vazut din mesajele postate ca trebuie un cod de client. Va rog sa ma ajutati cu aceste informatii.Activez in domeniul tamplariei din PVC, ma ocup de SSM, PSI si sistemul de management integrat CALITATE-MEDIU-SANATATE SI SECURITATE OCUPATIONALA. Pentru cine este interesat de aceste domenii, sper sa pot contribui la imbogatirea surselor de informatii cu mare placere.FELICITARI INCA O DATA.

     
  33. FILIP OCTAV

    Mai 13, 2011 at 8:08 pm

    Va multumesc pentru munca pe care a-ti depuso in folosul celor care au nevoie.Rar poti intilni oameni de un asa caracter,va admir.

    Octav

     
  34. Tigouan

    Mai 28, 2011 at 1:28 pm

    Ma puteti ajuta cu evaluarea riscurilor pt. posturile de DIRECTOR DE VANZARI SI AGENT COMERCIAL,ASTEPT RASPUNS PE ADRESA nellytig@hotmail.com ,MULTUMESC

     
  35. Anonim

    Iulie 5, 2011 at 2:06 pm

    conducatorul serviciului extern, poate fi angajat cu 2 ore?

     
  36. Anonim

    Noiembrie 18, 2011 at 11:26 pm

    ajutati-ma si pe mine cu programul despre evaluarea riscurilor l-am descarcat dar nu-mi da voie sa rulez nimic pe el!

     
  37. vintila lilian

    Noiembrie 18, 2011 at 11:28 pm

    am instalat programul cu evaluarea riscurilor dar nu ma lasa sa rulez nimic help!!!!

     
  38. Anonim

    Decembrie 7, 2011 at 2:22 pm

    Este un site foarte bun, sper sa ma ajute si pe mine. Am nevoie de INSTRUCTIUNI DE SECURITATE A MUNCII PENTRU MAIESTRU LUMINI, MAESTRU SUNET, functii in CLUB

     
  39. Tanase Gheorghe

    Decembrie 31, 2011 at 3:06 pm

    Cine poate sa ma ajute cu intrebari test grila de securitatea muncii nivel absolvent curs 80 de ore!
    Adresa georgicatanase@yahoo.com

     
  40. Anonim

    Ianuarie 28, 2012 at 12:14 am

    multumesc din suflet,m-ati salat

     
  41. Anonim

    Ianuarie 28, 2012 at 12:15 am

    pardon,salvat

     
  42. Anonim

    Februarie 7, 2012 at 2:47 pm

    Nu reusesc sa instalez programul de risk
    management

     
  43. R. Mocanu

    Iulie 3, 2012 at 10:44 am

    Abia acum am descoperit acest site. Felicitari

     
  44. emiliana12

    Iulie 18, 2012 at 9:16 am

    Am putut sa apreciez munca de aici. Este o truda serioasa. Am cumparat, candva de pe la Bacau ( prin comanda ) ,fisele posturilor de care aveam nevoie. Au fost niste neseriosi. Am pierdut bani, timp si apoi am muncit sa le fac eu, dupa cum am putut. A fost o experienta foarte urata . De atunci nu mai am incredere in ofertele pe care le gasesc. Cuvintele nu sunt destul de cuprinzatoare pentru munca pe care o depuneti. Sanatate multa. Multumiri!!!!

     
  45. Mariana Nastase

    August 3, 2012 at 10:52 am

    Foarte interesant acest sait.Multumim celui care a avut aceasta idee!

     
  46. costel

    Ianuarie 12, 2013 at 7:32 pm

    Felicitari! Domnilor ati reusit, cred, sa ne faceti sa ne descurcam mai usor prin aceste legi.
    Va multumesc!

     
  47. marian

    Octombrie 28, 2013 at 9:50 am

    respect total pentru acest site !!

     
  48. lilian

    Noiembrie 7, 2013 at 2:08 pm

    multumim pentru ajutor!

     
  49. danut

    Noiembrie 29, 2013 at 8:42 pm

    Felicitări pentru acest site!

     
  50. mircea

    Decembrie 17, 2013 at 8:18 pm

    Foarte bun si interesant! Felicitari! Multumiri pentru ajutorul oferit!

     
  51. Cretan Gheorghe

    Decembrie 28, 2013 at 6:15 pm

    Capricorn: Mi-ati trimis un filmulet cu procedura de evaluarea a riscurilor ssm general-valabila. Este deosebit de utila, dar se deruleaza prea repede. Rugamintea mea: nu aveti o modalitate de a intra in posesia acestei proceduri, cotracost eventual. Va multumesc mult!

     
  52. vlad ginarino

    Iunie 28, 2014 at 8:03 pm

    Buna ziua,

    Programul de pe linkul de onedrive nu corespunde cu programul din clipul de pe youtube.

    Daca imi puteti da linkul programului prezent in clipul de youtube.

    Programul de pe onedrive este „Sapte si un sfert”. Sau acest program este o versiune mai noua a programului respectiv ?

    imi trebuie programul pentru Evaluator de risc.

    multumesc

     
  53. Stroe Vasilica

    Iulie 1, 2014 at 10:05 pm

    FELICITARI, SINTETI DE MARE AJUTOR!!!

     
  54. Neli Dumitrescu

    Octombrie 13, 2015 at 2:21 pm

    Buna ziua, nu reusesc sa mai intru pe site, desi era setat pentru logare automata, iar cand incerc autentificare nu recunoaste user name si nici adresa de email, ce pot face?
    multumesc pentru intelegere.

     
  55. Anonim

    Noiembrie 5, 2015 at 10:17 am

    Multumim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  56. cosmin_sardaru

    Ianuarie 21, 2016 at 8:23 pm

    salut!

     

Lasă un răspuns

 
