RSS

P.S.I.-S.U.

Lista documentelor necesare :

  1. Decizie de numire cadru tehnic
  2. Decizie de numire a echipei de interventie si sprijin
  3. Decizie privind instruirea personalului
  4. Plan de instruire testare
  5. Tematici pentru toate tipurile de instructaj
  6. Fise de instruire completate la zi in urma instructajelor
  7. Registru de consemnare efectuare instructaje cu semnaturile participantilor
  8. Instruire obligatorie a personalului de executie lunara(personal de executie a interventiei in caz de incendiu .Pentru celelalte categorii de personal se stabileste prin procedura de instruire durata la care are loc instruirea)
  9. Test instructaj introductiv general
  10. Testare obligatorie anuala lucratori
  11. Testari periodice
  12. Fisa obiectivului trimisa inspectoratului judetean
  13. Semnalizare cu panouri avertizoare,de interdictie sau de informare conform legii
  14. Marcare cai de acces si evacuare
  15. Plan controale interne
  16. Registru de rapoarte de consemnare a controalelor
  17. Instructiuni specifice pentru situatii de urgenta pentru meserii,spatii,utilaje dupa caz
  18. Reglementare fumat
  19. Reglementare temperaturi extreme
  20. Reglementare cai de acces si evacuare
  21. Reglementare substante inflamabile
  22. Reglementare lucru cu foc deschis
  23. Permise de lucru cu foc arhivate
  24. Registru de consemnare a permiselor de lucru cu foc
  25. Plan de actiune in caz de incendiu
  26. Decizii stabilire responsabilitati in caz de incendiu
  27. Dovada instruire plan de actiune in caz de incendiu
  28. Organizarea apararii impotriva incendiilor pe locul de munca elaborate si afisate la locul de munca
  29. Plan de evacuare acelasi cu cel de la SSM
  30. Lista mijloace de stingere a incendiilor
  31. Registru de control alsistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare,alertare ,limitare  stingere a incendiilor
  32. Verificarea anuala a instinctoarelor
  33. Scenariu siguranta la foc(copie)
  34. Procedura tratare deseuri
  35. Documente si materiale de instruire vezi rubrica Legislatie de pe site

Aceasta lista e posibil sa nu fie completa pentru ca se adreseaza unei firme mici.

Cei care doresc o pot completa lasind un comentariu conform domeniului lor de activitate.

 

114 responses to “P.S.I.-S.U.

  1. Nicu

    iulie 20, 2009 at 12:08 pm

    Am urmat cursurile de nivel superior pentru evaluari de riscuri si boli profesionale si am nevoie de un model de evaluare in format electronic,in metoda Pece.Daca se poate pentru lucrul la inaltime ar fi perfect. MULTUMESC!

     
  2. stefan mitrache

    august 5, 2009 at 5:14 pm

    multumita acestui program reusesc sa fac evluari dar exista o problema , nu reusesc sa tiparesc ce lucrez. Am reusit sa inteleg principiul de lucru al acestui program . Va multumesc ca incercati si vad ca reusiti sa ajutati cu cunostiintele dv. in domeniu. o zi buna

     
  3. armin

    august 16, 2009 at 8:22 pm

    buna ma poate ajuta cineva cu ce documente am nevoie la PSI , sunt cadru tehnic la o institutie publica.multumesc

     
  4. danixweb

    august 17, 2009 at 1:38 pm

    Gasesti pe pagina modele pentru documentatia necesara.Citeste legislatia pentru ca altfel tot timpul o sa ai impresia ca iti lipseste ceva .Extrage fiecare cerinta care se aplica domeniului tau de activitate si pune-o in practica.Daca ai alte probleme pune-le punctual aici pe site si poate vei primii solutii.Legislatia o gasesti in intregime la Descarcari.

     
  5. aron mihai

    septembrie 6, 2009 at 8:26 pm

    Va felicit pentru aceasta ideie minunata,sa va ajute Dumnezeu

     
  6. Cosmin

    octombrie 8, 2009 at 10:03 pm

    Buna seara. Nu mai vad sa apara pe site casuta de descarcari. E problema de la mine sau sunt probleme tehnice? Multumesc.

     
  7. Elena

    octombrie 21, 2009 at 5:23 pm

    Multumesc mult pentru informatiile primite. Ma bucur ca existati si sper sa ma pot bucura multa vreme. Nici eu nu mai vad casuta de descarcari…

     
  8. cristina

    octombrie 23, 2009 at 1:52 pm

    buna ziua
    nu stiu de ce nu mai pot descarca din casuta!
    trebuie sa ma loghez?
    multumesc frumos.

     
  9. Ramo

    noiembrie 24, 2009 at 4:37 pm

    Buna ziua.Am si eu nevoie de un model pt identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu precum si un model de plan de protectie impotriva incendiilor.Va multumesc

     
  10. Anonim

    decembrie 9, 2009 at 5:37 pm

    Nicu :Am urmat cursurile de nivel superior pentru evaluari de riscuri si boli profesionale si am nevoie de un model de evaluare in format electronic,in metoda Pece.Daca se poate pentru lucrul la inaltime ar fi perfect. MULTUMESC!

     
  11. Dragos

    decembrie 19, 2009 at 9:18 am

    Pentru Nicu: In domeniul constructiilor mai toate meseriile (posturile de lucru) sunt cu respectarea conditiilor de lucru la inaltime. Deci ce post de lucru ai de evaluat?

     
  12. NICU

    ianuarie 13, 2010 at 4:36 pm

    Am de evaluat un post de lucru la inaltime dintr-un depozit cu cutii de imbracaminte si incaltaminte care trebuiesc asezate pe rafturi pana la o inaltime de 5m.
    Multumesc!

     
  13. FLORIN HENTES

    ianuarie 21, 2010 at 10:23 am

    danixweb :In primul rind va multumesc pentru OMAI nr.80 -2009 Norme metodologice de avizare autorizare securitate la incendiu si protectie civila.doc. care va putea fi descarcat de aici sau din casuta de descarcari.Vad ca ai inteles perfect ce intentionez cu aceasta pagina si apreciez sprijinul.Atentie !Codul client nu apare in timpul instalarii asa cum sunteti obisnuita cu alte kituri de instalare.Acesta il puteti vedea pe ecranul principal al programului la fiecare rulare.Aveti la dispozitie 10 utilizari pentru a va hotari daca pastrati programul si va inregistrati sau il dezinstalati.Mai multe informatii veti primii pe email.

    Am descarcat programul de evaluare, dar, nu se poate folosi intru-cat lipseste ceva, cred ca din instalare.Ce pot sa fac.Multumesc.

     
  14. otto

    ianuarie 26, 2010 at 12:55 pm

    buna ziua…
    as vrea si eu sa stiu de ce nu mai pot descarca de 2 zile?

     
  15. mariannitu

    februarie 12, 2010 at 10:30 am

    Va sugerez ca in aceasta sectiune sa vorbim numai despre situatii de urgenta.Va stau la dispozitie cu orice informatie pe care o detin din respectivul domeniu.Pentru SSM exista pagina separata.

     
  16. NICU

    februarie 18, 2010 at 2:04 pm

    Vreau să ştiu cum procedez în următoarele situaţii:
    – când se pierde fişa pentru situaţii de urgenţă;
    – când Instituţia se reorganizează şi îşi scimbă denumirea?

    Doresc nişte teste anuale pentru situaţii de urgenţă, într-o Instituţie.

    Mulţumesc anticipat!

     
  17. sorin

    februarie 18, 2010 at 6:42 pm

    Rugaminte:
    Scrie undeva ca pompieri civili angajati la o societate nu trebuie sa aiba fise de instructaj periodic.
    Trebuie sa le fac instructaj periodic sau nu?
    Multumesc

     
  18. Sebastian

    februarie 19, 2010 at 2:36 pm

    Pentru cei care sunt interesati si care sunt incepatori pot pune la dispozitie un Centralizator documente SSM conform legislatiei în vigoare. Cuprinde absolut toate documentele care trebuie elaborate intr-un SSM.

     
  19. NICU

    februarie 24, 2010 at 2:58 pm

    Vreau şi eu un plan de control şi un model de proces verbal de control pentru o instituţie publică.
    Mulţumesc!

     
  20. NICU

    februarie 24, 2010 at 3:02 pm

    Vreau şi eu un plan de control şi un model de proces verbal de control pentru o instituţie publică.
    Mulţumesc!

    NICU :
    Am de evaluat un post de lucru la inaltime dintr-un depozit cu cutii de imbracaminte si incaltaminte care trebuiesc asezate pe rafturi pana la o inaltime de 5m.
    Multumesc!

     
  21. Florin

    martie 3, 2010 at 10:22 am

    Stiu ca nu este frumos,dar nici rusine sa ceri ajutorul cuiva. Va rog ajutati-ma cu un model de plan de interventie in caz de incendiu in industrie. Va multumesc.

     
  22. chopin

    martie 12, 2010 at 6:35 pm

    va salut…trebuie sa ajut pe cineva care presteaza servicii in domeniul IT ( vinzare shi service IT)….care este periodicitatea acceptabila de efectuare a instruyirilor periodice in domeniul SU? am citit in Ord 712…ash putea incadra la una din variantele (extras din Ord 712):
    – 1-3 luni, pentru personalul care lucrează nemijlocit cu aparate, maşini, utilaje şi instalaţii tehnologice (tehnicieni, maiştri, subingineri, ingineri), precum şi pentru analişti, cercetători şi personalul din laboratoare;
    – 3-6 luni, pentru personalul auxiliar din secţiile şi sectoarele de producţie, control tehnic, cercetare, proiectare, de întreţinere şi reparaţii, investiţii, transporturi, precum şi pentru cel care lucrează în instituţii publice;

    ash prefera sa incadrez la periodicitatea semestriala…e rau? multzumesc mult!…daca avetzi shi ceva documente care se potrivesc profilului….senkiuuuuu

     
  23. Anonim

    martie 26, 2010 at 8:13 am

    NICU :Vreau să ştiu cum procedez în următoarele situaţii:– când se pierde fişa pentru situaţii de urgenţă;– când Instituţia se reorganizează şi îşi scimbă denumirea?
    Doresc nişte teste anuale pentru situaţii de urgenţă, într-o Instituţie.
    Mulţumesc anticipat!

     
  24. Titi

    martie 26, 2010 at 9:07 am

    AJUTOOOORRRRRRRRRRRRRR! Ma poate ajuta cineva cu o instructiune proprie pentru lucrator comercial (vanzator)?Pot sa va ofer evaluari de risc prin metoda probabilitatilor pentru activitati din sector bugetar.
    Va multumesc pentru ajutor.

     
  25. nitu

    martie 26, 2010 at 1:55 pm

    …cam dezlanata lista! sau e o metoda de “bagare in ceata” ca sa constati ca mort-copt ai nevoie de consultanta? daca cititi cu atenzie legislatia, cu un IQ mediu te descurci perfect!

     
  26. danixweb

    martie 26, 2010 at 6:00 pm

    Pagina nu are scopul de a baga in ceata pe nimeni , dimpotriva are rolul de a ajuta (nu ma ocup de consultanta SSM sunt programator).Inspectorii in cadrul controlului printre altele iti solicita documentele prevazute de lege.Daca dumneavoastra stiti despre ce este vorba va invit sa postati propria lista pentru a va sustine afirmatia.

     
  27. aurel baranga

    aprilie 9, 2010 at 8:58 am

    De ce nu se mai pot descarca materialele? Au fost de mare ajutor pana acum.
    Va rog sa imi spuneti care este modalitatea de descarcare.
    Multumesc.

     
  28. Stanciu

    aprilie 21, 2010 at 9:20 am

    Doresc sa primesc si eu mai multe “MODELE” de acte de autoritate, eventual si alte documente si evidente specifice, daca exista, in domeniul PSI. Va multumesc si va ramin profund recunoscator.

     
  29. Milan Gabriela

    mai 4, 2010 at 12:08 pm

    Buna ziua,

    As dori si eu daca ma poate ajuta cineva cu un raport de evaluare a riscurilor la incendii, firme autorizate sa faca acest raport, insa la o suma normala.
    Va multumesc mult!

     
  30. Frincu

    mai 26, 2010 at 7:33 pm

    Buna seara . ma poate ajuta cineva cu instructiuni ptr. fierar-betonist si ev. risc pentru aceeasi meserie.Email frincu.vasile@gmail.com
    Multumesc mult

     
  31. Anonim

    iunie 1, 2010 at 1:12 pm

    chopin :
    va salut…trebuie sa ajut pe cineva care presteaza servicii in domeniul IT ( vinzare shi service IT)….care este periodicitatea acceptabila de efectuare a instruyirilor periodice in domeniul SU? am citit in Ord 712…ash putea incadra la una din variantele (extras din Ord 712):
    – 1-3 luni, pentru personalul care lucrează nemijlocit cu aparate, maşini, utilaje şi instalaţii tehnologice (tehnicieni, maiştri, subingineri, ingineri), precum şi pentru analişti, cercetători şi personalul din laboratoare;
    – 3-6 luni, pentru personalul auxiliar din secţiile şi sectoarele de producţie, control tehnic, cercetare, proiectare, de întreţinere şi reparaţii, investiţii, transporturi, precum şi pentru cel care lucrează în instituţii publice;
    ash prefera sa incadrez la periodicitatea semestriala…e rau? multzumesc mult!…daca avetzi shi ceva documente care se potrivesc profilului….senkiuuuuu

     
  32. lilutan

    iunie 1, 2010 at 1:13 pm

    din cate stiu eu cadrele care intra efectiv in productie, instructajele periodice si cele specifice locului de munca se fac luna de luna, cu tematici, instructaje diferite, doar conducerea este la o perioada mai mare 3-6 luni

     
  33. trofindoina

    iunie 10, 2010 at 8:58 pm

    De unde descarc un plan de prevenire si protectie

     
  34. Frincu

    iulie 12, 2010 at 2:46 pm

    Buna ziua, Ma poate ajuta cineva in legatura cu autorizarea PFA pe linia PSI-SU? Mai concret ma intereseaza de ce atestari ( cursuri) am nevoie pentru a-mi deschide un PFA avind ca obiect de activitate efectuarea de instructaj ( toate fazele ) pe linia SU si intocmirea Planului de interventie, Planului de evacuare.
    Mail frincu.vasile@gmail.com
    Va multumesc anticipat

     
  35. marian

    iulie 22, 2010 at 9:32 am

    Am marea rugaminte, daca poate cineva sa ma ajute cu un model de “Plan de interventie in caz de incendiu” (anexa nr. 3 la normele generale), i-as fi recunoscator. Multumesc anticipat.

     
  36. liviu

    septembrie 8, 2010 at 2:29 pm

    Exista program de evaluare a riscurilor?
    Pot intra si eu in posesia lun intr-un fel?
    Va multumesc anticipat.

     
  37. Anonim

    septembrie 22, 2010 at 3:21 pm

    otto :buna ziua…as vrea si eu sa stiu de ce nu mai pot descarca de 2 zile?

     
  38. CRISTINA

    septembrie 22, 2010 at 3:22 pm

    buna ziua,
    am o mare rugaminte: de ce nu mai pot descarca de pe site? trebuie sa fac ceva anume sau nu mai este banda? va multumesc anticipat!

     
  39. ramura

    octombrie 8, 2010 at 7:13 pm

    Documentele solicitate angajatorilor de către inspectorii
    de muncă în cadrul acţiunilor de control

    În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă

    1. Registrul unic de control + Actele constitutive ale angajatorului:
    – Contract de societate ;
    – Statutul societăţii ;
    – Certificatul de înmatriculare la Registrul comerţului cu anexele aferente;
    – Hotărârea judecătorească de înfiinţare ;
    – Codul fiscal ;
    – Autorizaţia de funcţionare ;
    – Acte adiţionale de modificare, completare ;
    – Procura notarială de împuternicire pentru reprezentantul angajatorului ;
    – Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii;
    – Numărul salariaţilor şi structura de personal, aprobată (Organigrama)
    2. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii
    3. Decizii interne pentru:
    – personalul cu atribuţii în domeniul SSM;
    – componenta serviciului de SSM
    – conducătorii locurilor de muncă;
    – personalul cu responsabilităţi conform NSSM( ex, manipulare depozitare recipiente cu oxigen; deservire instalaţii aer comprimat)
    4. Documentele Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă (CSSM):
    – decizia de înfiinţare;
    – raportul anual al conducătorului unităţii în CSSM cu privire la situaţia securităţii şi sănătăţii în muncă;
    – raportul medicului care asigura supravegherea stării de sănătate a salariaţilor;
    – planul anual de masuri în domeniul SSM şi fondul de cheltuieli necesar
    – programul de activitate al serviciului de SSM
    5. Evaluarea riscurile de accidentare şi îmbolnăvire profesională la locurile de muncă
    6. Dosarul medical individual
    7. Fişa de aptitudini
    8. Înscrierea în fişa de instructaj „Apt pentru lucru la înălţime”
    9. Foaia de parcurs
    10. Raport de şedinţă siguranţa circulaţiei
    11. Nota de comanda reparaţii
    12. Programe de instruire, testare pe meserii sau activităţi
    13. Masuri tehnico-organizatorice de prevenire alarmare, intervenţie, evacuare şi prim ajutor
    14. Tematici de instruire
    15. Diploma de absolvire a cursurilor de protecţia muncii
    16. Verificarea testelor utilizate pentru evaluarea cunoştinţelor în procesul de instruire
    17. Fişele individuale de instructaj de protecţia muncii
    18. Procese verbale care să ateste modul de efectuare a instructajului periodic
    19. Foaie de prezenţă
    20. Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protecţie (EIP) şi de lucru (EIL), corespunzător riscurilor activităţii
    21. Certificate de conformitate pentru EIP şi EIL
    22. Fise de magazie pentru dotarea cu EIP
    23. Documentele care sa ateste ca ET utilizate în cadrul unităţii sunt certificate de organismele competente, potrivit legii
    24. Registre de supraveghere a parametrilor tehnologici a instalaţiilor în funcţiune
    25. Contractul colectiv de muncă întocmit la nivelul unităţii(clauzele referitoare la protecţia muncii, la timpul de muncă, regimul pauzelor, munca în schimburi şi intensitatea acesteia)
    26. Regulamentul de Organizare şi Funcţionare şi Regulamentul Intern
    27. Măsuri tehnice şi/sau organizatorice luate pentru protecţia împotriva electrocutării prin atingere directă şi indirectă
    28. Buletine de verificări PRAM
    29. Determinările de noxe, în cazul unităţilor cu tehnologii care degajă noxe chimice ( în vederea stabilirii măsurilor specifice de protecţie a muncii)
    30. Determinarea limitelor de zgomot la locurile de muncă( daca sunt sub cele maxim admise pentru protecţia neuropsihică şi psihosenzorială a executanţilor)
    31. Reguli proprii pentru aplicarea normelor de protecţia muncii corespunzător condiţiilor în care se desfăşoară activitatea la locurile de muncă
    32. Autorizarea din punct de vedere al protecţiei muncii pentru salariaţii care exercită meserii ce trebuie autorizate
    33. Evidenţa locurilor de muncă cu condiţii deosebite: vătămătoare, grele şi periculoase
    34.Certificate medicale cu diagnostic “accident”
    35. Implementare noilor prescripţii minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate în muncă
    36. Documentul privind protecţia la explozie şi evaluarea riscurilor de explozie
    37. Buletine de verificare metrologică a AMC–urilor din dotare
    38. Verificările ISCIR
    39. Fişa postului
    40. Permisul de lucru cu foc
    41. Permis gass free, în situaţiile de lucrări în spaţii închise unde există pericol de explozie
    42. Documentul privind protecţia la explozie
    43. Autorizaţie de lucru în zone Ex
    44. Proiect de zonare Ex şi clasificarea ariilor periculoase
    45. Plan tehnic de exploatare
    46. Registrul de evidentă a elementelor pentru legare a sarcinilor, după caz
    47. Registrul cu orele de funcţionare a echipamentelor tehnice (ET) (ex. compresoare)
    48. Programul de revizii şi reparaţii a ET din dotare
    49. Plan de evacuare în caz de urgentă
    50. Registre de evidenţă a accidentaţilor în muncă
    51. Registre de evidenţă a accidentelor uşoare
    52. Registre de evidenţă a incidentelor periculoase
    53. Registre de evidenţă a îmbolnăvirilor profesionale
    54. Raportare semestriala a accidentelor de muncă
    55. Registrul de serviciu la bordul navelor
    56. Registrul pentru substanţe toxice
    57. Registrul de evidenţă a materialelor explozive
    58. Formular comanda şi îndeplinirea comenzii pentru utilizarea materialelor explozive
    59. Cartea tehnica a utilajului
    60. Instrucţiuni de lucru
    61. Proces verbal de punere în funcţiune a schelei
    62. Convenţiile de lucru
    63. Proiectele de execuţie a constructorilor, ET
    64. Măsurile preventive şi metodele de lucru stabilite de angajator
    65. Proces verbal de control propriu din punct de vedere al protecţiei muncii
    66. Materiale necesare informării şi educării angajaţilor
    67. Fisele tehnice de securitate pentru substanţe toxice
    68. Contractele de lucrări
    69. Modul de acordare a materialelor igienico sanitare
    70. Fişa de expunere la riscuri profesionale
    71. Evidenţa nominală a angajaţilor cu handicap şi a celor cu vârsta sub 18 ani
    72. Dosare de cercetare a accidentelor cu ITM
    73. Dosarele de personal ale salariaţilor, care ar trebui sa cuprindă:
    – dovada realizării obligaţiei de informare prevăzută la art.17 din Codul Muncii; cerere de angajare; curriculum vitae; acte stare civilă; acte de studii şi calificare; fisa de aptitudini, contractul individual de muncă care va cuprinde salariul şi elementele constitutive ale acestuia potrivit legii, actele adiţionale şi celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă; actele de identitate; avizul medical; actele de studii; fişa postului; acte adiţionale la contractele individuale de muncă; acte privind cercetarea şi aplicarea sancţiunilor disciplinare; permisul de muncă (în cazul salariaţilor cetăţeni străini; certificatul de cazier judiciar (unde este cazul);
    Alte documente necesare efectuării controlului în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă.

     
  40. petru

    octombrie 11, 2010 at 8:22 pm

    Buna seara. ma poate ajuta cineva pegistrul de evidenta a permiselor de lucru cu focul? ce rubrici contine si in ce lege este prevazut.multumesc.

     
  41. petru

    octombrie 11, 2010 at 8:24 pm

    petru :
    Buna seara. ma poate ajuta cineva cu registrul de evidenta a permiselor de lucru cu focul deschis? ce rubrici contine si in ce lege este prevazut.multumesc.

     
  42. bastureamihai

    octombrie 12, 2010 at 1:50 pm

    petru lasa mi adresa de mail sa ti trimit eu registrul

     
  43. Cornel Bacaran

    octombrie 22, 2010 at 9:25 am

    Va rog daca aveti un model de Plan de interventie la incendiu

     
  44. Cornel

    octombrie 22, 2010 at 9:29 am

    pentru bastureamih
    Te rog si eu registrul de lucru cu focul deschis
    ellmo08@gmail.com

     
  45. Nicu

    octombrie 26, 2010 at 2:49 pm

    Doresc şi eu registrul de lucrul cu focul deschis şi alte registre care se folosesc pentru situaţii de urgenţă.
    Mulţumesc!
    E-mail: niculae.dutu@ancom.org.ro

     
  46. ciobanu

    noiembrie 8, 2010 at 1:12 pm

    Am marea rugaminte, daca poate cineva sa ma ajute cu un model de “Plan de interventie in caz de incendiu” . Multumesc anticipat.pe ciobanumiu@yahoo.com

     
  47. Costin Ticulescu

    noiembrie 10, 2010 at 10:17 am

    danixweb :
    Gasesti pe pagina modele pentru documentatia necesara.Citeste legislatia pentru ca altfel tot timpul o sa ai impresia ca iti lipseste ceva .Extrage fiecare cerinta care se aplica domeniului tau de activitate si pune-o in practica.Daca ai alte probleme pune-le punctual aici pe site si poate vei primii solutii.Legislatia o gasesti in intregime la Descarcari.

    Cornel :
    pentru bastureamih
    Te rog si eu registrul de lucru cu focul deschis
    ellmo08@gmail.com

    Nicu :
    Doresc şi eu registrul de lucrul cu focul deschis şi alte registre care se folosesc pentru situaţii de urgenţă.
    Mulţumesc!
    E-mail: niculae.dutu@ancom.org.ro

     
  48. Costin Ticulescu

    noiembrie 10, 2010 at 10:21 am

    ajutati-ma cu modelul de registru de evidenta permiselor de lucru cu foc

    Cornel :
    pentru bastureamih
    Te rog si eu registrul de lucru cu focul deschis
    ellmo08@gmail.com

    Nicu :
    Doresc şi eu registrul de lucrul cu focul deschis şi alte registre care se folosesc pentru situaţii de urgenţă.
    Mulţumesc!
    E-mail: niculae.dutu@ancom.org.ro

     
  49. Anonim

    noiembrie 16, 2010 at 8:36 pm

    armin :buna ma poate ajuta cineva cu ce documente am nevoie la PSI , sunt cadru tehnic la o institutie publica.multumesc

    Nicu :Doresc şi eu registrul de lucrul cu focul deschis şi alte registre care se folosesc pentru situaţii de urgenţă.Mulţumesc!E-mail: niculae.dutu@ancom.org.ro

     
  50. MARIUSG

    noiembrie 21, 2010 at 8:45 pm

    Buna,
    va rog daca ma poate ajuta cineva cu
    – model procedura tratare deseuri
    Multumesc

     
  51. MARIUSG

    noiembrie 21, 2010 at 8:46 pm

    MARIUSG :Buna,va rog daca ma poate ajuta cineva cu- model procedura tratare deseuriMultumesc

    e-mail: marius.govoreanu@yahoo.com

     
  52. Stanciu

    noiembrie 24, 2010 at 1:33 pm

    Doresc si eu modele de : Registru de consemnare a permiselor de lucru cu foc, Registru de control al sistemelor si instalatiilor de semnalizare, etc.
    Multumiri pentru ajutor
    E-mail : sosostanciu@yahoo.de

     
  53. ADRIAN

    decembrie 9, 2010 at 6:37 pm

    - va rog ajutati-ma cu un model de plan de interventie conf.OMAI 163 din 2007 multumesc mult…!!!!

     
  54. ADRIAN

    decembrie 9, 2010 at 6:38 pm

    ADRIAN :- va rog ajutati-ma cu un model de plan de interventie conf.OMAI 163 din 2007 multumesc mult…!!!!

     
  55. ADRIAN

    decembrie 9, 2010 at 6:39 pm

    ADRIAN :

    ADRIAN :- va rog ajutati-ma cu un model de plan de interventie conf.OMAI 163 din 2007 multumesc mult…!!!!

     
  56. sorin

    ianuarie 5, 2011 at 4:45 pm

    Rugaminte: Registru de consemnare a permiselor de lucru cu foc, Registru de control al sistemelor si instalatiilor de semnalizare, etc.
    Multumiri pentru ajutor

     
  57. ciobanu

    ianuarie 15, 2011 at 12:49 pm

    va rog insistent evaluare riscuri si IPPS muncitor necalificat curatire pajisti pe ciobanumiu@yahoo.com

     
  58. Anonim

    ianuarie 20, 2011 at 8:57 pm

    Am marea rugaminte, daca poate cineva sa ma ajute cu un model de “Plan de interventie in caz de incendiu”pt. o scoala . Multumesc anticipat

     
  59. shey

    ianuarie 20, 2011 at 8:58 pm

    Am marea rugaminte, daca poate cineva sa ma ajute cu un model de “Plan de interventie in caz de incendiu” pt o scoala. Multumesc anticipat

     
  60. Mircea

    ianuarie 20, 2011 at 10:14 pm

    Gasiti aici materiale pentru scoli SSM si PSI http://ssm-psi.blogspot.com/p/download.html

     
  61. Mircea

    ianuarie 20, 2011 at 10:17 pm

    MARIUSG :
    Buna,
    va rog daca ma poate ajuta cineva cu
    – model procedura tratare deseuri
    Multumesc

    http://ssm-psi.blogspot.com/p/download.html

    Cautati aici http://cid-53d5daff8e6942c2.office.live.com/browse.aspx/.Documents/Protectia%20mediului

     
  62. Mita10

    februarie 1, 2011 at 5:23 pm

    Lucrez la un spital

     
  63. Mita10

    februarie 1, 2011 at 5:26 pm

    Va rog sa ma ajutati , cu niste instructiuni P.S.I , pe locuri de munca pentru o unitate spitaliceasca. Sunt nou in domeniu si nu prea ma descurc . Va Multumesc !

     
  64. Anonim

    februarie 7, 2011 at 6:26 pm

    buna.unde pot gasi ceva despre norme ssm la salile de sport.multumesc.

     
  65. Alina R.

    februarie 8, 2011 at 3:17 pm

    Buna. as dori un model de Plan de actiune in caz de pericol grav si iminent. Va multumesc mult

     
  66. Alina R.

    februarie 8, 2011 at 3:20 pm

    Buna. as dori un model de evaluare riscuri pentru un parc auto. Va multumesc mult

     
  67. petru

    februarie 8, 2011 at 4:19 pm

    Buna.imi poate da si mie cineva un model de norme specifice de aparare impotriva incendiilor pentru locul de munca.multumesc

     
  68. dumitru

    februarie 10, 2011 at 8:00 pm

    Intrebare.Sunt cadru militar.La noi vine anual un psiholog cu teste ciudate si le schimba cum vrea el de la an, ca sa ne testeze pentru ”APT LUCRU LA INALTIME”.(asa scrie pe stampila). E ciudat ca noi militarii nu lucram la inaltime, ci doar ne cataram. Ne da teste cu patratele,sa taiem cu o line patratele pe care trebuie memorate, sa adunam cifre, sa scadem,sa vedem ce figurine se potrivesc,etc.Singurul test care mi se pare normal e cel cu rotile motrice, adica sa punem sageti pentru sensul de rotatie.In final ne pune la un aparat cu 8 butoane, in momentul cand se aprinde butonul trebuie sa apasam cat mai repede pe el.Ce teste trebuiesc date pentru lucru la inaltime? Am impresia ca psihologul acesta se cam joaca cu mintea noastra.Multumesc.

     
  69. doinita.ungureanu

    februarie 23, 2011 at 10:10 pm

    As dori niste instructiuni proprii in constructi.

     
  70. doinita.ungureanu

    februarie 23, 2011 at 10:11 pm

    IP

     
  71. florinaboianschi@yahoo.fr

    februarie 27, 2011 at 7:13 pm

    de ce ai facut cursul?chiar l-ai facut degeaba?evaluarile se fac pe bani multi….asa ca nimeni du da degeaba.

     
  72. Mihaela

    februarie 28, 2011 at 8:29 pm

    Buna ziua!
    Doresc sa dau o mana de ajutor celor care au nevoie de documentatie de securiattea muncii, si pentru situatii de urgenta….consultati sitte-ul …..www.ssm-su.ro…

     
  73. Mihaela

    februarie 28, 2011 at 8:33 pm

    daaaaaa….este adevarat….evaluarile de risc in domeniul securitatii si sanatatii in munca….sunt scumpe….dar intrand pe sitte-ul http://www..ssm-su.ro….le gasiti la preturi acceptabile!!!!si orice documentatii din punct de vedere SSM si SU

     
  74. SASAEAC NELU

    martie 12, 2011 at 11:43 am

    Sebastian :Pentru cei care sunt interesati si care sunt incepatori pot pune la dispozitie un Centralizator documente SSM conform legislatiei în vigoare. Cuprinde absolut toate documentele care trebuie elaborate intr-un SSM.

    Buna ziua!
    Eu sunt interesat de centralizator. Multumesc!

     
  75. viorel

    martie 16, 2011 at 6:59 pm

    SASAEAC NELU :

    Sebastian :Pentru cei care sunt interesati si care sunt incepatori pot pune la dispozitie un Centralizator documente SSM conform legislatiei în vigoare. Cuprinde absolut toate documentele care trebuie elaborate intr-un SSM.

    Buna ziua!
    Eu sunt interesat de centralizator. Multumesc!

    Salut,
    Fiind nou in domeniu, am multe necunoscute,fapt pentru care v-as fi recunoscator daca puteti sa-mi trimiteti ce documente se laboreaza intr-un ssm si cum!
    Va multumesc anticipat.

     
  76. Anonim

    martie 21, 2011 at 6:50 pm

    Caut partener pentru dezvoltare afacere in domeniul SSM si PSI pentru BUCURESTI. cypryan85@yahoo.com

     
  77. Ciprian V

    martie 21, 2011 at 6:52 pm

    Caut partener pentru dezvoltare afacere in domeniul SSM si PSI pentru BUCURESTI. cypryan85@yahoo.com

     
  78. Anonim

    martie 29, 2011 at 10:19 am

    Am si eu nevoie de un Plan de Situatii de Urgenta pentru “Explozie compresor de aer” -mentionez facptul ca acest compresor este utilizat la o fabrica de termopane.Multumesc

     
  79. Dany

    mai 1, 2011 at 11:26 pm

    Stau la dispozitie cu orice informatie in domeniul S.U.

     
  80. FILIP OCTAV

    mai 15, 2011 at 8:50 am

    am nevoie de evaluare a riscurilor de accidente pentru meseria de vopsitor.
    octav

     
  81. jalba teodora

    iunie 7, 2011 at 9:34 am

    buna ziua ! am nevoie de ajutor,daca cineva mi-l poate oferi,pt ca am solicitare sa ma ocup de tot ce inseamna documentatie psi-su pt un restaurant ! va rog din suflet,daca ma puteti indruma/ajuta,de ce anume am nevoie ca societatea sa fie in regula din punct de vedere al psi-su ! multumesc mult !
    -pt contact- jalba_teodora@yahoo.com

     
  82. naz99

    iunie 7, 2011 at 10:53 pm

    buna seara, de curand am infiintat o intreprindere individuala, avand ca obiect de activitate activitatile recreativ distractive si comertul cu produse alimentare si nealimentatre in locuri nespecializate. Totodata am si angajat 3 fete, pe postul de lucrator tehnic comercial, dar nu am completat inca fisele ssm si psi. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu actele pe care trebuie sa le intocmesc? Va multumesc din suflet! am citit ceea ce ati scris in comentariile de dinainte si am constatat ca sunt foarte multe. Pentru ajutor multumesc anticipat si astept raspuns pe adresa buzilanarcis@yahoo.com

     
  83. liliana

    iunie 20, 2011 at 11:36 pm

    AM NEVOIE DE UN MODEL DE RAPOTR ANUAL PSI. VA MULTUMESC ANTICIPAT. mail liliana80liliana@yahoo.com

     
  84. Laurentiu

    iunie 23, 2011 at 11:57 am

    spuneti-mi va rog unde gasesc un model de program de revizii si reparatii, si cum trebuie facut. legea si modelul. Multumesc

     
  85. Victor Margean

    iulie 28, 2011 at 7:24 am

    Am nevoie de teste psi-su.Gasesc undeva?

     
  86. Anonim

    iulie 28, 2011 at 7:25 am

    Am nevoie de teste psi-su.Gasesc undeva?
    victormargean@druckfarben.ro

     
  87. Voicu Ciprian

    august 10, 2011 at 2:23 pm

    Buna ziua,

    Potrivit :
    “HG 1425/2006 modificat si completata cu HG 955/2010 de aplicare a legii 319/2006 pentru angajare lucrator desemnat CIM cu 8 ore/zi , care a intrat in vigoare din data de 1.07.2011″

    Echipa de inspectori autorizati si abilitati pentru a presta servicii de SSM, PSI-SU:

    – intocmire documente SSM & PSI-SU complete,
    – evaluari riscuri,
    – instruire personal (instrumente si materiale profesionale),
    – coordonare santiere in toata tara,
    – asistenta totala pe durata contractului
    – experienta in cercetarea accidentelor de munca, atat in tara cat si in afara tarii.

    Servicii si documente de calitate!

    Experienta vasta, de peste 7 ani, atat pe santiere mari (Biblioteca Nationala, Muzeul de Arta, Teatrul National Bucuresti, Cladiri birouri-Barbu Vacarescu, Bastilia, etc) care implica o mare responsabilitate.

    Relatii bune cu autoritatile (itm, primarii, inspectia muncii, disciplina in constructii).

    ! Daca doriti sa incheim un parteneriat, colaborare sau angajare cu dvs.

    ! Cautam parteneri pentru dezvoltare, oferim comision.

    ! Posibilitatea angajarii unui inginer/inspector pentru serviciul intern de protectia muncii, part-time sau full-time in cadrul firmei dvs.

    Apelati cu incredere!

    Cu respect,

    PFA Militaru Ion-0722 809 777
    ing.Ciprian Voicu-0765 560 799
    ssmprotectiamuncii@yahoo.com
    Bucuresti

     
  88. Anonim

    septembrie 7, 2011 at 12:17 pm

    Buna ziua

    Va rog, ajutati-ma cu evaluare pentru muncitor neaclificat in comert. Adresa este nig874@yahoo.com
    Multumesc

     
  89. Gabi

    septembrie 7, 2011 at 12:19 pm

    Buna ziua

    Va rog, ajutati-ma cu evaluare pentru muncitor necalificat in constructii.
    Adresa este nig874@yahoo.com
    Multumesc

     
  90. rex

    septembrie 20, 2011 at 8:16 am

    Salutare! Am o nelamurire de care ma tot impiedic mereu… imi poate spune cineva in mod clar care-i relatia dintre scenariul de siguranta la foc si evaluarea de risc la incendiu? Nu se poate una fara alta? In ce ordine trebuie realizate? Scenariul de siguranta la foc se face de catre un proiectant?
    Multumesc.

     
  91. Tanase Gheorghe

    octombrie 5, 2011 at 9:18 pm

    Buna seara!
    Rog foarte frumos, ma poate cineva ajuta?
    La ultimul control SSM ni s-a pus in vedere sa prezentam “document privind protectia la explozie pt.statia de carburanti”.Ma poate cineva ajuta cu vre-un model pt. a intocmi asa ceva?Va rog
    mult,am cam o luna…Adresa mail este georgicatanase@yahoo.com
    Va multumesc anticipat pt.orice informatie care mi-ar fi de ajutor!

     
  92. bogdan

    noiembrie 25, 2011 at 11:30 am

    salutare. sunt nou in materie de PSI. lucrez intr-o primarie. ma puteti ajuta cu documente necesare pe acest domeniu? va multumesc

     
  93. GeoZainea

    decembrie 13, 2011 at 3:45 pm

    Nu gasesc nici in 307/2006 si Ordinul 163, cine este autorizat sa faca Planul de Situatiii de Urgenta??? Daca imi puteti spune actul si articolul? Daca am cursul de 80 de ore sunt autorizat??? mi s-a spus ca nu!

     
  94. ghita eugen

    ianuarie 23, 2012 at 3:52 pm

    sunt lucrator desemnat cu ssm la un grup scolar tehnic si vreau sa stiu cum sunt asimilati elevii, ca unii zic ca sunt asimilati ca lucrator ucenic, dar nu gasesc legislatia. Imi trebuie ca sa stiu cum socotesc numarul de lucratori ca sa pot sa incadrez numarul de membrii ai CSSM

     
  95. mariana

    februarie 15, 2012 at 4:46 pm

    As dori si eu un model de plan de interventie impotriva incendiilor si un raport de analiza psi
    Multumesc mult
    Mariana

     
  96. mariana

    mai 14, 2012 at 9:40 am

    Buna ziua ! as dori si eu *analiza capacitatii de aparare impotriva incendiilor*

     
  97. Laurentiu - evaluator deriscuri ssm & cadru tehnic autorizat

    iulie 13, 2012 at 10:11 pm

    La docmentatia obligatorie ceruta de inspectorii PSI/SU se adauga, cel putin pentru firmele medii si mari : evaluarea de riscului la incendiu

     
  98. Cristi

    septembrie 3, 2012 at 1:48 pm

    ma intereseaza sa achizitionez programul de evaluare risc . ma intereseaza un pret.

     
  99. cyb

    octombrie 8, 2012 at 8:24 pm

    Buna,
    Imi spune si mie cineva daca la psi trebuie sa fac instructajul lunar si la ssm din 6 in 6 luni?lucrez in vanzarii textile.Multumesc

     
  100. Ghita George

    octombrie 19, 2012 at 12:59 am

    -

    Schita de evacuare in caz de incendiu,PSI,Planuri,schite de salvare,

    Schita de evacuare in caz de incendiu PSI si plan de evacuare in caz de inceniu sunt, obligatorii, legislatia in conformitate cu legea în vigoare legea 307/2006 pentru toate clădirile civile și industriale, și cuprinde elemente diferențiate în funcție de tipul și destinația construcției și de numărul persoanelor care se pot afla simultan în aceeași locație.

    Schita de evacuare in caz de incendiu PSI pentru plan de evacuare in caz de inceniu se întocmește astfel:

    1. Pe nivel, dacă se află simultan mai mult de 30 de persoane;

    2. Pe încaperi, dacă în ele se află cel puțin 50 de persoane;

    3. Pentru încaperile destinate cazării, indiferent de numărul de locuri.

    Shițele de evacuare se afișează pe fiecare nivel, pe căile de acces și în locurile vizibile, astfel încat să poată fi cunoscute de către toate persoanele, iar în încăperi, pe partea interioară a ușilor în conformitate cu legislația în vigoare legea 307/2006

    Schițele de evacuare se intocmesc pe baza schiței nivelului sau a încăperii, pe care se marchează cu culoare verde traseele de evacuare prin uși, coridoare și case de scări sau scări exterioare în conformitate cu legislația în vigoare legea 307/2006

    Pe planurile de evacuare se indică locul mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor: stingătoare, hidranți interiori, butoane, indicatoare și alte sisteme de alarmare și alertare a incendiilor, posibilitatile de refugiu, încăperi speciale, terase, precum și interdicția de folosire a lifturilor în asemenea situații.

    http://indicatoare-securitate.ro/

    Produse:

    Indicatoare de securitate, indicatoare de avertizare, indicatoare de prim ajutor indicatoare de informare, etc.

    Benzi de securitate, semne personalizate, etichete de securitate, placute personalizate, panouri personalizate.

    Produse PSI: stingatoare incendiu, furtune si accesorii psi, lampi exist, lampi hidrant, detectoare si sprinklere,

    Produse protectia muncii: echipamente protectia muncii, truse de prim ajutor, articole protectia muncii, oglinzi de securitate, imbracaminte protectia muncii, etc.

     
  101. oama

    decembrie 7, 2012 at 2:58 pm

    Buna ziua,
    as dori si eu un model pentru testul grila anual SU, daca are cineva.
    Multumesc!

     
  102. mariana

    ianuarie 24, 2013 at 3:15 pm

    Buna ziua,
    as dori si eu Instructiuni specifice pentru situatii de urgenta pentru meserii,spatii,utilaje CONFECTII TEXTILE

     
  103. pop paulina

    ianuarie 30, 2013 at 10:57 am

    de unde pot sa iau un model de testare anuala psi-su pe 2012 si tematica pe 2013,va rog daca ma poate cineva ajuta

     
  104. Anonim

    martie 26, 2013 at 6:51 pm

    buna ziua , am si eu nevoie de deciziile folosite la psi . va multumesc . astept un raspuns pe adresa de e-mail : leu6leu@yahoo.com

     
  105. andy

    aprilie 1, 2013 at 6:08 pm

    naspa

     
  106. Ciprian

    aprilie 18, 2013 at 7:01 pm

    are cineva sa ma ajute cu evaluare riscuri pentru medic stomatolog si tehnician laborator, sau inscructiuni proprii? multumesc, cypryan85@yahoo.com

     
  107. facredinh

    mai 16, 2013 at 10:39 pm

    am unstalat si eu programul pe pc. Am windows 7 64 bit instalat si nu pot sa-deschid. Care ar fi problema?

     
  108. facredinh

    mai 16, 2013 at 10:42 pm

    Am instalat si eu programul risk management pe PC. Sistemul de operare este Windows 7 de 64 bit si nu pot sa-l deschid. Care ar fi problema?

     
  109. Anonim

    septembrie 4, 2013 at 2:05 pm

    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu documentatie PSI pentru o firma de instalatii gaze naturale?maryan_t2005@yahoo.com

     
  110. FILOTE NICOLETA DIANA

    octombrie 22, 2013 at 3:22 pm

    buna ziua
    sunt cadru didactic responsabil cu psi
    toata lista de mai sus e valabila si in scoli?
    ma poate ajuta cineva cu un raport de evaluare psi/
    multumesc
    filote.nicoleta79@yahoo.com

     
  111. adi

    decembrie 17, 2013 at 10:20 pm

    Pentru firmele care detin o centrala termica pe combustibil solid(lemne;peleti;etc) este obligatorie verificarea anuala a cosului de fum

     
  112. loleta

    ianuarie 22, 2014 at 11:19 pm

    ma intereseaza costul unei documentaii pt serviciul privat psi cat II complet cu aprox fiecare document

     
  113. loleta

    ianuarie 22, 2014 at 11:21 pm

    ce comentariu fff buna ideea ,, dar va rog sa mi dati un raspuns cu pretul documentatiei pt serv privat pompieri categ II sa l pot comanda daca ma poate ajuta cineva ,, multumesc

     
  114. Claudiius

    august 4, 2014 at 9:59 am

    Astazi trebuie sa predau referatul cu planul de evacuare la curs cadru tehnic PSI ..!! ma pute-ti ajuta??

     

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 72 other followers

%d bloggers like this: